مربیآموز

راهنمای مربیآموز

راهنمای مربیآموز
راهنمای مربیآموز
راهنمای مربیآموز مربیآموز
انتشار شده در 1396/8/1 با 5909 بار مشاهده
دسته بندی: 

با سلام!

کاربر عزیز خوش آمدید؛ از اینکه به جمع ما پیوستید خوشحالیم... مربیآموز هرروز در حال تکمیل شدن و تبدیل شدن به مرجع محتوا و آموزشی مهد و پیش دبستانی میباشد.

.:: راهنمای برنامه :

- چگونه عضو شویم؟
لطفا جهت ثبت نام از طریق سایت به نشانی www.morabiamoz.ir  قسمت پروفایل یا داخل اپلیکشن اندرویدی مربیآموز، از طريق ايكون گوشه بالا سمت راست و سپس "حساب كاربري"  و انتخاب "ثبت نام" اقدام به ثبت نام نمایید.

- چگونه از طریق پیام رسان ها با شما ارتباط برقرار کنیم؟
از طریق اپلیکشن ایتا، بله، روبیکا و تلگرام میتوانید عضو کانال مربی آموز به ادرس morabiamooz شوید و از طریق ادرس آی دی mohsenmirjalili با پشتیبانی در ارتباط باشید.

Eitaa.com/MorabiAmooz , Rubika.ir/MorabiAmooz 

T.me/MorabiAmooz

- چگونه از کد هدیه استفاده نماییم ؟
برای اینکار نخست باید وارد حساب کاربری خود شوید سپس با استفاده از گزینه "کد هدیه"، کد هدیه خود را وارد کنید و از آن لذت ببرید.

- چگونه از مطالب اشتراکی استفاده نماییم ؟
از طریق اپلیکشن ایتا میتوانید به آي دي mohsenmirjalili پيام دهيد و یا از طريق ايكون گوشه بالا سمت راست و سپس "تیکت" انتخاب نماييد و درخواست خرید اشتراك خود را ارسال کنید و سپس نسبت به استفاده از مطالب اشتراكي اقدام نماييد.

- مسیر ذخیره سازی فایل ها کجاست ؟
با استفاده از مدیریت فایل وارد حافظه داخلی شوید و پوشه morabiamoz را پیدا کنید تصاویر و فایل ها درون این پوشه ذخیره میشوند

- چگونه مطالب رو بصورت آفلاین ( بدون اینترنت ) مشاهده کنیم ؟
مطالب مورد نظر رو انتخاب کنید و در انتهای مطلب روی شکل کنار اشتراک کلیک کنید مطلب به لیست منتخب اضافه میشه و از این به بعد بدون اینترنت میتوانید مطلب خود را از درون لیست ذخیره شده ها مشاهده کنید جهت دیدن فیلم آموزش این کار از لینک زیر استفاده نمایید.

www.aparat.com/v/kY2yE

- چطوری میتونم سوال یا مشکل خودم را مطرح کنم ؟

برای ارسال انتقادات و پیشنهادات خودتون میتونید از طريق ايكون گوشه بالا سمت راست و سپس ، انتخاب آخرین گزینه بنام "تیکت" و يا از طريق پيام رسان ايتا به آي دي mohsenmirjalili ، شروع به مطرح کردن سوال ، پیشنهاد و انتقاد و همچنین مشکلات خودتون کنید.

این پست درحال بروز شدن میباشد...
از اینکه مارا همراهی میکنیم سپاسگزاریم.

راهنمای مربی
    اعلان
    جهت مشاهده و دانلود فایل ضمیمه وارد حساب کاربری خود شوید.
مربیآموز

mateen

۱۳۹۸/۹/۱
با سلام بنده اشتراک یکماهه را دو بار خریدم که دوباره اش هم ازم پول کسر شد ولی برنامه فعال نشد
پروفایل
خانه
برچسب ها
جستجو